.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفر نامزد ریاست جمهوری آمریکا به اوکراین و دیدار با زلنسکی
کریس کریستی، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا و رقیب دونالد ترامپ رییس جمهور سابق این کشور, روز جمعه به اوکراین رفت و با ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
سفر نامزد ریاست جمهوری آمریکا به اوکراین و دیدار با زلنسکی

شمال نیوز : کریستی که زمانی از دونالد ترامپ حمایت می‌کرد، اکنون رقیب او در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ است و مواضع کاملا متفاوتی با ترامپ در خصوص اوکراین دارد.

 

سفر وی به اوکراین یک روز پس از آن انجام شد که ترامپ به واشنگتن رفت تا در مورد اتهامات خود مبنی بر تلاش برای لغو نتایج انتخابات ۲۰۲۰, اعلام بی‌گناهی کند.

 

کریس کریستی در دیدار خود با زلنسکی, بر حمایت قاطع آمریکا از اوکراین در مقابل روسیه تاکید کرد.

فرماندار سابق نیوجرسی پس از بازدید از یک گور دسته جمعی در شهر بوچا که اوکراین روسیه را به ارتکاب جنایت جنگی در این شهر متهم کرده است, در کاخ ریاست جمهوری با زلنسکی دیدار کرد.

 

این موضع, کریستی را از برخی از نامزدهای دیگر از جمله ترامپ که بشدت از حمایت آمریکا از اوکراین انتقاد کرده‌اند، متمایز می‌کند.

 

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، که در نظرسنجی‌ها پس از ترامپ در جایگاه دوم در میان نامزدهای محبوب جمهوری خواه برای انتخابات سال ۲۰۲۴ قرار دارد، در سال جاری اعلام کرده بود که جنگ روسیه و اوکراین فقط یک «اختلاف ارضی» بوده است.

 

وی سپس از این اظهارات خود عقب نشینی کرد و ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه را جنایتکار جنگی توصیف کرد.

 

ویوک راماسوامی نامزد دیگر جمهوری خواه خواستار پایان فوری جنگ و حفظ دستاوردهای ارضی روسیه شده است.

 

مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق و تیم اسکات سناتور آمریکای از کارولینای جنوبی، هر دو استدلال کرده‌اند که مقابله با تهاجم روسیه به اوکراین همچنان برای آمریکا حیاتی است.

 

آمریکا از زمان آغاز جنگ میان روسیه و اوکراین در ماه فوریه سال ۲۰۲۲ میلیاردها دلار تسلیحات در اختیار اوکراین قرار داده است.

 

ترامپ که در سال ۲۰۲۱ پس از یک دوره چهار ساله کاخ سفید را ترک کرد، در سال ۲۰۱۹ به اتهام فشار بر اوکراین برای تحقیق درباره جو بایدن رقیب دموکرات خود، استیضاح شد. برخی از جمهوری خواهان سنا او را از این اتهامات تبرئه کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.232 seconds.